Інформатика

                          
Нормативні документи для кабінету інформатики тут

У кабінеті інформатики обов'язково має бути така документація:

1. Акт – дозвіл на проведення занять в кабінеті інформатики
2. АКТ введення в експлуатацію НКК
3. ГРАФІК РОБОТИ КАБІНЕТУ
4. ЖУРНАЛ ПРОВЕДЕННЯ ІНСТРУКТАЖУ З ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ
5. Матеріальна база кабінету інформатики
6. ІНСТРУКЦІЯ з охорони праці
7. ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ КАБІНЕТУ

ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
У КАБІНЕТІ ІНФОРМАТИКИ 

переглянути тут



     Кабінет інформатики в КЗ « Інгульське НВО»



" У країні інформаційних технологій"

З 04 по 08 лютого в нашій школі проходив Тиждень інформатики. Заходи були спрямовані на розвиток творчої фантазії , логічного мислення , вміння орієнтуватися в інформаційному просторі , формування відповідальності , креативності . У програмі : лінійка - " Хто володіє інформацією , той володіє світом", конкурс інформатичних газет , онлайн- урок до Дня Безпечного Інтернету, захід для молодших школярів "Подорож у світ комп'ютерів" , інформатична вікторина , конференція для учнів 5-7 класів"Небезпеки Інтернета", конкурс комп'ютерного малюнка (для 2-11 класів).
Тиждень пройшов яскраво та насичено , діти приймали активну участь . Підготувала і провела цей тиждень , вчитель математики та інформатики Явтушенко С.О





Матеріали - Інформатична вікторина переглянути тут
Інформатичні ребуси переглянути тут
5 лютого учні школи взяли участь в онлайн - уроці " Безпечний інтернет" , 
 а до цього їм було запропоновано безкоштовний конкурс "Безпечний Інтернет", який об'єднує всіх, хто користується інтернетом, та допомагає учням 1–11 класів отримувати максимум користі, часу, проведеного за комп'ютером.
Головна мета — нагадати про необхідність інформування учнів про небезпеки, з якими вони можуть зіткнутися в інтернеті. Допомогти школярам засвоїти правила поведінки в мережі, актуалізувати та закріпити знання про безпеку в онлайні, отримані раніше.В основі завдань — не шкільна програма з інформатики, а цікаві та важливі питання, з якими стикається кожна дитина, коли користується комп'ютером, планшетом, смартфоном та виходить в інтернет.





При вивчені нової теми  на уроках інформатики  використовую




Сделано на Padlet

Буклет " Інтернет - загрози для дітей"


--------------------------------------------------------------------    

Тести з інформатики   




Google Форми  є одним з кращих онлайн-ресурсів, що дозволяють без вагомих обмежень створювати різного роду опитування і проводити тестування. Саме ним я і скористалася.

Тест " Основні поняття Windows"

https://forms.gle/wN1dPwv4dLoaGvVi9

Тест " Безпека в Інтернеті" 6 клас

https://forms.gle/yD2G1dBpm5ebpJiS

Підсумковий тест 5 клас 

https://forms.gle/bpC9WsTTfTDFLbrCA

Підсумковий тест 7 клас




                                                                                                                                                                   

Програмування в середовищі Скретч:


Scratch — інтерактивне середовище, побудоване на інтуїтивно зрозумілих дитині принципах , це середовище об'єктно-орієнтованого наочного (візуального) програмування. Його призначено для створення комп'ютерних анімацій, мультимедійних презентацій, анімаційних та інтерактивних історій, ігр, моделей. Принципово новою є ідея щодо складання програми мишкою з готових блоків-цеглин подібно до того, як діти будують будиночки і машинки з деталей конструктора. 
 ( мої  проекти)
1. Проект " Діалог казкових героїв"

https://scratch.mit.edu/projects/260453779/

2. Проект " Привид у лабіринті"(керувати самому за допомогою стрілка вгору , вниз ...)

https://scratch.mit.edu/projects/260654166/

3. Проект " Бджілка трудівниця"


https://scratch.mit.edu/projects/260868976/

4. Проект " Об'єм прямокутного паралелепіпеда"


https://scratch.mit.edu/projects/260558470/

5. Проект " Політ за правилами"


https://scratch.mit.edu/projects/253752827/

6. Проект " Рух супутника Землі"


https://scratch.mit.edu/projects/254285216/

7. Проект " Малюю ім'я"

https://scratch.mit.edu/projects/254144233/


8. Проект "Заповідник - місце відпочинку"


https://scratch.mit.edu/projects/253795499/

                                                                                                                             


Використання ментальних карт на уроках інформатики



Карти знань — це зручна і ефективна техніка унаочнення мислення та альтернатива звичайному (лінійному) запису. Їх застосовують для формулювання нових ідей, фіксування та структурування даних, аналізу та впорядкування даних, прийняття рішень тощо. Цей спосіб має багато переваг перед звичайними загальноприйнятими способами запису. На відміну від лінійного тексту, карти знань не лише зберігають факти, але і демонструють взаємозв'язки між ними, тим самим забезпечуючи швидше і глибше розуміння матеріалу.
Карти знань — досить привабливий інструмент проведення презентацій, мозкових штурмів, планування свого часу, запам’ятовування великих обсягів даних, самоаналізу, розробки складних проектів, власного навчання й розвитку.



1.  Будова комп'ютера ( посилання на дану карту)






     2. Комп'ютерні  мережі