Дист. матем. 8 клас

 Тема1: Тотожні перетворення виразів, що містять корені

Перегляньте відеоурок: зверніть увагу на перші дві дії, інші розглянемо на наступних уроках



Розгляньте, які дії входять в тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені:


1) Розглянемо перші дві дії, приклади винесення і внесення під знак кореня на даному зображені:

√20=√ 4٠5 = √ 4 ٠√ 5= 2√ 5

- це приклади винесення множника з-під знака кореня.

Число під коренем розладаємо на множники, корінь  одного з них повинен добутися.




Завдання1: По підручнику прочитайте п.18(1,2дії). Виконайте: №661,№662,№665,№666

На 17.03
2) Додавання, віднімання, множення, ділення та піднесення до степеня виразів, що містять квадратні корені:


Приклад 6.  Виконати дії
а) 8√5 - 6√5 = 2√5         б) 12√3 - √3 = 11√3

в)  √2(√8 -√72) =√ 2√8 - √2√72 =√16 - √144 =4-12=-8
(застосовуємо множення одночлена на многочлен)
Завдання2: прочитайте ст.148-149, виконайте №657,№658,№670
і №672.

Повторення матеріалу :

І  .   Степінь з цілим показником .

1. Пригадайте властивості степеня з цілим показником  за посиланням

2. 

                                               

      
  

Пройти тест по темі:  "Степінь з цілим показником" онлайн за посиланням


ІІ. Раціональні вирази

1. Пригадай 



2. Виконай за підручником № 198, №202, № 204. Повторити п.6, п.7.

Тема : Раціональні рівняння.
Переглянь відеоурок:




На даному рисунку - види раціональних рівнянь:


Розглянь картинки , законспектуй у зошит способи розвязування дробових раціональних рівнянь .
І спосіб




Прочитати ст. 58,  1-й спосіб.  Розв'язати цим способом:№229,№231, №233.

ІІ спосіб

Прочитати ст. 59,  2-й спосіб. Розв'язати цим способом:
 № 235, №236.

ІІІ спосіб . Множення обох частин рівняння на спільний знаменник- читати


Повторення теми : " Квадратні корені"(12.04)
Пригадай властивості арифметичного квадратного кореня




Завдання 1: Обчисли корінь квадратний за посиланням

Завдання 2: Виконай самостійну роботу1 по перетворені виразів, що містять корені  за посиланням



06.04
Тема: Квадратні рівняння . Неповні квадратні рівняння.
Переглянь відеоурок по даній темі:


Завдання 1: Законспектуй у зошит  схему на ст. 172:

Завдання2:Виконай інтерактивну вправу за посиланням , перевір  до якого виду відноситься неповне квадратне рівняння:

Завдання 3: Розв'яжи  № 777.

Способи розвязування І  і  ІІ типу неповного квадратного рівняння: 
 1-й тип      ах²+ с = 0  ,  зразок розв'язування  на картинці:


ІІ  тип   ах²=0 , приклади розв'язування:
   а)   7х²= 0 , ( ділимо обидві частини рівняння на 7)
        х²=0,
        х = 0.    Відповідь : х = 0 ,
  б)   -5х²= 0,  (ділимо обидві частини рівняння на -5)
           х² = 0,
           х = 0.      Відповідь: х = 0,
  в)   1/3х²= 0 , ( домножаємо обидві частини рівняння на 3)
             х² = 0 ,
             х= 0 .      Відповідь : х = 0.
Завдання 4: Розв'яжи № 784.

Домашнє завдання : вивчити п.20 , розв'язати №776 (у) , №785.

Урок 07.04
Сьогодні на уроці будемо розв'язувати  ІІІ тип неповних квадратних рівнянь. Розгляньте картинку , на якій розв'язаний приклад даного типу.
( як бачите , треба спочатку винести за дужки спільний множник , а потім розв'язати два рівняння.)
Завдання 1: Знайди корені рівняння № 786 ст. 174.

Завдання 2: Розвяжи неповні квадратні рівняння виконавши інтерактивну вправу за посиланням

Домашнє завдання : повторити п.20 , розв'язати № 787, № 793.

Урок 20.04
Тема:  Формула коренів квадратного рівняння
Пригадаємо:


Перегляньте ще раз відеоурок за 06.04

Як розвязати повне квадратне рівняння див.кар.,законспектуй
у зошит:

Завдання1: По підручнику ст.177 п.21 знайдіть як називають D 

Приклад розв'язування квадратного рівняння:


Завдання2: На ст.178 розгляньте розв'язки квадратних рівнянь
Приклад1.

Завдання3: Розв'яжіть за підручником №810, №811, №812(І)

Завдання4: Виконайте інтерактивну вправу, вкажіть послідовність розв'язування квадратного рівняння:

(вправу створила МакарукА.)

Завдання5: З'ясуй, скільки розвязків має квадратне рівняння

(вправу створила Глущенко Т.)


Урок 04.05
Тема: Теорема Вієта
Перегляньте відеоурок:



Ще раз розгляньте теорему Вієта:

Приклад: Зведене квадратне рівняння х² + 8х +15 = 0
            


Ми підбираємо корені х1, х2  так, щоб їхній добуток = 15, аж потім перевіряємо їх суму.

Завдання 1: Прочитайте п.22 ст.183-185,розвязати №834, №835, №836
Приклад: Не розв'язуючи рівняння, знайдіть суму і добуток його коренів                
   х² - 15х + 14 =0
х1 + х2 = 15 ,      х1 · х2 = 14

Урок 18.05

Тема: Квадратний тричлен.Розкладання квадратного тричлена на множники.

Перегляньте відеоурок:


Законспектуйте основне, після перегляду даних зображень:




 


Розгляньте на конкретному прикладі розкладання:

Корені квадратного тричлена можна знаходити також за теоремою Вієта.
Завдання1: Прочитайте п.24. Розвяжіть №889(у), №892(1 ,2),№894 ,№897(1,2,3).
Завдання2: Виконайте інтерактивну вправу, перевірте свої знання:

Завдання3: Пройдіть тест за посиланням.



Урок 25.05

Тема : Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних.

1) Біквадратні рівняння.

Перегляньте відеоурок:


Прочитайте п.25 ст.207(3), зробіть конспект прочитаного.
Розгляньте приклад розв'язування біквадратного рівняння:
2х⁴-11х²+12=0



Завдання1: Виконайте інтерактивну вправу, пригадайте все про квадратні рівняння 

 

Завдання2: Розв'яжіть ст.209 №930(у), №931, №932.

Завдання3: Пройдіть тест за посиланням







               

























































Геометрія

Тема1 : Подібні трикутники . Перша ознака подібності.

 Розгляньте рисунок. Що спільного у кожній парі? 

 
Саме  фігури , які мають однакову форму ми будемо розглядати на нашому занятті. Запишіть тему уроку у зошит.
Перегляньте відеоурок :



Завдання 1.Вивчити п.12 ст.85. Розв'язати № 424,№426, №427, №430.

Перегляньте презентацію головне законспектуйте:

   ( знайдіть дві помилки у записах )

Перегляньте відеоурок - Ознаки подібності трикутників. 


Завдання 2. Вивчити п.13. Розвязати №453,№455,№456, №457.


    

Завдання 3.Пройдіть тест за посиланням



Тема2 : Друга і третя ознаки подібності трикутників.

Ще раз перегляньте відеоурок по темі: Ознаки подібності. За даними рис. зроби конспект у зошит( позначення 🙎 - це кут, доведення не потрібно записувати)



 

Завдання 1: Чи подібні трикутники на рис.3 ? За якою ознакою?
Завдання2 : Вивчить п. 14 ст.102. Розв'яжіть у зошит №489, №491, № 492.






Тема : Многокутники (24.03)

Завдання 1: Перегляньте відеоурок по даній темі:



Завдання 2: За даним малюнками зроби відповідні записи у зошит: 


Завдання3: Виконай математичний диктант:


( Вправу створила Ососок В.)


Завдання 4 : Знайди  суму кутів многокутника:

( Вправу створила Іванова Л.)


Домашнє завдання: вивчити п.19 , розв'язати №647, №648.


Тема: Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. 
Переглянь відеоурок по даній темі:

За даними на картинці законспектуйте властивості площ  у зошит:


 


Для того , щоб визначати площі різних многокутників, потрібно пригадати їхні  властивості .
Завдання 1 : Пригадай властивості многокутників , розгадай кросворд:



( вправу створила Гутенко О.)

Завдання 2 : Знайди площі прямокутників , виконавши інтерактивну вправу:


( вправу створила Борисенко В.)

Завдання 3 : Розв'яжи за підручником № 666, №668 ст.148.

Домашнє завдання : вивчити п.20 , розвяжіть №667, № 670.

05.04
Тема : Площа паралелограма

Переглянь  відеоурок по заданій темі:

Завдання 1 :  Розглянь рисунки на картинці , так обчислюється площа паралелограма


Як би ти сформулював правило для знаходження  площі паралелограма за цими даними?
Завдання2: Виконавши інтерактивну вправу пригадай властивості й ознаки паралелограма:

( вправу створила Бережна О.)
Зразок розв'язування задачі на знаходження плоші паралелограма:

Завдання 3 :  вивчити п. 21, розв'язати №697, №699( а, б, в ,г).

12.04

Тема: Площа трикутника

Перегляньте відеоурок :



Розгляньте трикутники на малюнку, законспектуйте основні формули:



Завдання1: Прочитайте п.22, виконайте №721, №722, №725

Завдання2: Перевір свої знання, виконай інтерактивну вправу:

 







Урок 10.05

Тема: Узагальнення і систематизація знань по темі: Площа многокутника

Завдання1:Перевір свої знання з даної теми, пройди тест за посланням

Завдання2:Виконай інтерактивну вправу .Чи знаєш формули площ плоских фігур?

 

Завдання3: Знайди площі плоских фігур.