Тема1: Тотожні перетворення виразів, що містять корені
Перегляньте відеоурок: зверніть увагу на перші дві дії, інші розглянемо на наступних уроках
Розгляньте, які дії входять в тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені:
√20=√ 4٠5 = √ 4 ٠√ 5= 2√ 5
- це приклади винесення множника з-під знака кореня.
Число під коренем розладаємо на множники, корінь одного з них повинен добутися.
Завдання1: По підручнику прочитайте п.18(1,2дії). Виконайте: №661,№662,№665,№666
На 17.03
2) Додавання, віднімання, множення, ділення та піднесення до степеня виразів, що містять квадратні корені:
Повторення матеріалу :
І . Степінь з цілим показником .
1. Пригадайте властивості степеня з цілим показником за посиланням
2.
Пройти тест по темі: "Степінь з цілим показником" онлайн за посиланням
ІІ. Раціональні вирази
2. Виконай за підручником № 198, №202, № 204. Повторити п.6, п.7.
Тема : Раціональні рівняння.
Переглянь відеоурок:
На даному рисунку - види раціональних рівнянь:
І спосіб
ІІ спосіб
Прочитати ст. 59, 2-й спосіб. Розв'язати цим способом:
№ 235, №236.
Повторення теми : " Квадратні корені"(12.04)
Пригадай властивості арифметичного квадратного кореня
Завдання 1: Обчисли корінь квадратний за посиланням
Завдання 2: Виконай самостійну роботу1 по перетворені виразів, що містять корені за посиланням
06.04
Тема: Квадратні рівняння . Неповні квадратні рівняння.
Переглянь відеоурок по даній темі:
Завдання 1: Законспектуй у зошит схему на ст. 172:
Завдання2:Виконай інтерактивну вправу за посиланням , перевір до якого виду відноситься неповне квадратне рівняння:
Завдання 3: Розв'яжи № 777.
Способи розвязування І і ІІ типу неповного квадратного рівняння:
1-й тип ах²+ с = 0 , зразок розв'язування на картинці:
ІІ тип ах²=0 , приклади розв'язування: а) 7х²= 0 , ( ділимо обидві частини рівняння на 7)
х²=0,
х = 0. Відповідь : х = 0 ,
б) -5х²= 0, (ділимо обидві частини рівняння на -5)
х² = 0,
х = 0. Відповідь: х = 0,
в) 1/3х²= 0 , ( домножаємо обидві частини рівняння на 3)
х² = 0 ,
х² = 0 ,
х= 0 . Відповідь : х = 0.
Завдання 4: Розв'яжи № 784.
Домашнє завдання : вивчити п.20 , розв'язати №776 (у) , №785.
Урок 07.04
Сьогодні на уроці будемо розв'язувати ІІІ тип неповних квадратних рівнянь. Розгляньте картинку , на якій розв'язаний приклад даного типу.
( як бачите , треба спочатку винести за дужки спільний множник , а потім розв'язати два рівняння.)
Завдання 1: Знайди корені рівняння № 786 ст. 174.
Завдання 2: Розвяжи неповні квадратні рівняння виконавши інтерактивну вправу за посиланням
Домашнє завдання : повторити п.20 , розв'язати № 787, № 793.
Урок 20.04
Тема: Формула коренів квадратного рівняння
Пригадаємо:
Перегляньте ще раз відеоурок за 06.04
Як розвязати повне квадратне рівняння див.кар.,законспектуй
у зошит:
Завдання1: По підручнику ст.177 п.21 знайдіть як називають D
Приклад розв'язування квадратного рівняння:
Завдання2: На ст.178 розгляньте розв'язки квадратних рівнянь
Приклад1.
Завдання3: Розв'яжіть за підручником №810, №811, №812(І)
Завдання4: Виконайте інтерактивну вправу, вкажіть послідовність розв'язування квадратного рівняння:
(вправу створила МакарукА.)
Завдання5: З'ясуй, скільки розвязків має квадратне рівняння
(вправу створила Глущенко Т.)
Урок 04.05
Тема: Теорема Вієта
Перегляньте відеоурок:
Ще раз розгляньте теорему Вієта:
Приклад: Зведене квадратне рівняння х² + 8х +15 = 0
Ми підбираємо корені х1, х2 так, щоб їхній добуток = 15, аж потім перевіряємо їх суму.
Завдання 1: Прочитайте п.22 ст.183-185,розвязати №834, №835, №836
Приклад: Не розв'язуючи рівняння, знайдіть суму і добуток його коренів
х² - 15х + 14 =0
х1 + х2 = 15 , х1 · х2 = 14
Урок 18.05
Тема: Квадратний тричлен.Розкладання квадратного тричлена на множники.
Перегляньте відеоурок:
Розгляньте на конкретному прикладі розкладання:
Корені квадратного тричлена можна знаходити також за теоремою Вієта.
Завдання1: Прочитайте п.24. Розвяжіть №889(у), №892(1 ,2),№894 ,№897(1,2,3).
Завдання2: Виконайте інтерактивну вправу, перевірте свої знання:
Завдання3: Пройдіть тест за посиланням.
Урок 25.05
Тема : Розв'язування рівнянь, які зводяться до квадратних.
1) Біквадратні рівняння.
Перегляньте відеоурок:
Розгляньте приклад розв'язування біквадратного рівняння:
2х⁴-11х²+12=0
Завдання1: Виконайте інтерактивну вправу, пригадайте все про квадратні рівняння
Завдання2: Розв'яжіть ст.209 №930(у), №931, №932.
Завдання3: Пройдіть тест за посиланням
Геометрія
Тема1 : Подібні трикутники . Перша ознака подібності.
Розгляньте рисунок. Що спільного у кожній парі?
Саме фігури , які мають однакову форму ми будемо розглядати на нашому занятті. Запишіть тему уроку у зошит.
Перегляньте відеоурок :
Завдання 1.Вивчити п.12 ст.85. Розв'язати № 424,№426, №427, №430.
Перегляньте презентацію головне законспектуйте:
( знайдіть дві помилки у записах )
Перегляньте відеоурок - Ознаки подібності трикутників.
Завдання 2. Вивчити п.13. Розвязати №453,№455,№456, №457.
Завдання 3.Пройдіть тест за посиланням
Тема2 : Друга і третя ознаки подібності трикутників.
Ще раз перегляньте відеоурок по темі: Ознаки подібності. За даними рис. зроби конспект у зошит( позначення 🙎 - це кут, доведення не потрібно записувати)
Завдання 1: Чи подібні трикутники на рис.3 ? За якою ознакою?
Тема : Многокутники (24.03)
Завдання 1: Перегляньте відеоурок по даній темі:
Завдання 2: За даним малюнками зроби відповідні записи у зошит:
( Вправу створила Ососок В.)
Завдання 4 : Знайди суму кутів многокутника:
( Вправу створила Іванова Л.)
Домашнє завдання: вивчити п.19 , розв'язати №647, №648.
Тема: Поняття площі многокутника. Площа прямокутника.
Переглянь відеоурок по даній темі:
За даними на картинці законспектуйте властивості площ у зошит:
Для того , щоб визначати площі різних многокутників, потрібно пригадати їхні властивості .
Завдання 1 : Пригадай властивості многокутників , розгадай кросворд:
( вправу створила Гутенко О.)
Завдання 2 : Знайди площі прямокутників , виконавши інтерактивну вправу:
( вправу створила Борисенко В.)
Завдання 3 : Розв'яжи за підручником № 666, №668 ст.148.
Домашнє завдання : вивчити п.20 , розвяжіть №667, № 670.
05.04
Тема : Площа паралелограма
Переглянь відеоурок по заданій темі:
Завдання 1 : Розглянь рисунки на картинці , так обчислюється площа паралелограма
Як би ти сформулював правило для знаходження площі паралелограма за цими даними?
Завдання2: Виконавши інтерактивну вправу пригадай властивості й ознаки паралелограма:
( вправу створила Бережна О.)
Зразок розв'язування задачі на знаходження плоші паралелограма:
Завдання 3 : вивчити п. 21, розв'язати №697, №699( а, б, в ,г).
12.04
Тема: Площа трикутника
Перегляньте відеоурок :
Розгляньте трикутники на малюнку, законспектуйте основні формули:
Завдання1: Прочитайте п.22, виконайте №721, №722, №725
Завдання2: Перевір свої знання, виконай інтерактивну вправу:
Урок 10.05
Тема: Узагальнення і систематизація знань по темі: Площа многокутника
Завдання1:Перевір свої знання з даної теми, пройди тест за посланням
Завдання2:Виконай інтерактивну вправу .Чи знаєш формули площ плоских фігур?
Завдання3: Знайди площі плоских фігур.