Дист. матем. 7 клас


Тема1: Розкладання многочлена на множники. Формула квадрата двочлена.
1. Перегляньте відеоурок ( І частину)






2. Чи вмієш підносити до квадрата одночлен? Виконай:

а) 6² ;  б) (3х)² ; в) ( 5а)²; г) ( 8у)²; д) ( 2m)² ; е) ( 4n)²; є) 9²

Ще раз переглянь формули і законспектуй у зошит: 


 









      





3. Виконай вправу за зразком:

(6+х)² = 6² + 2·6·х + х² = 36+ 12·х + х²;
( 2а - 4)² = (2а)² - 2·2а·4 + 4² = 4а² - 16а + 16


4. Виконай  інтерактивну вправу: 

  (Вправу створила Лисенко О.)

5. Виконай вправу за посиланням

6. Прочитай і вивчи п.13.
7. Розв'яжи №421, № 425, №427, №429.

Тема 2: Множення різниці двох виразів на їх суму


- Познайомтеся ще з однією формулою, переглянувши ІІ частину відеоуроку, який розміщений у темі1.

 1.
Виконайте усно вправу застосувавши формулу :

2. Виконай множення :


Завдання 3:Прочитайте ст. 93 п. 15, розв'яжіть  № 492- №497.
Завдання 4:Виконайте інтерактивну вправу за посиланням

Тема 3: Різниця квадратів двох виразів.


За картинкою ще раз повтори правило і законспектуй його у зошит:


Завдання 1: Прочитай ст.98 п.16 . Розв'яжи №524- № 527.

Завдання 2:Виконай інтерактивну вправу перевіривши свої знання з теми1,3  за посиланням





      

Геометрія


  Трикутники

Пригадай всі види трикутників і його елементи, для цього повторіть п. 7 ст.56, повторіть що таке висота , бісектриса і медіана трикутника. 



Тема1 : Рівнобедрений трикутник , його властивості та ознаки. 

Завдання 1. Перегляньте відеоурок по даній темі.





Законспектуйте у зошит  теоретичний матеріал переглянувши всі рисунки.                    




За сторонами трикутники бувають


Властивість рівнобедреного трикутника:
1)

                                                     2)

 
Завдання1: За підручником розвяжіть №199(1,2) ст.77, №200,
№201, №202,№203,№204.Вивчіть п.9.

Законспектуй у зошит ознаку рівнобедреного трикутника:1)

2)Якщо медіана трикутника є його висотою , то цей трикутник рівнобедрений;

3) Якщо бісектриса трикутника є його висотою , то цей трикутник рівнобедрений;

4) Якщо медіана трикутника є його бісектрисою , то цей трикутник рівнобедрений .

Завдання2: Вивчити п.10. Розв'язати №235, № 234,№238.
Завдання 3 : Перевір свої знання виконавши інтерактивну вправу
Завдання 4 : Розв'яжи кросворд по даній темі за посиланням
Завдання5 : Пройди тест по темі: Рівнобедрений трикутник за посиланням.




Тема 2 :  Ознаки рівності трикутників 
Першу ознаку ми вивчили , познайомимося із другою і третьою


Друга ознака рівності трикутників:
Якщо сторона та два прилеглі до неї кути одного трикутника дорівнюють відповідно стороні та двом прилеглим до неї кутам другого трикутника , то такі трикутники рівні.
(законспектуй  у зошит)

Третя ознака рівності трикутників : Якщо три сторони одного трикутника відповідно дорівнюють трьом сторонам другого трикутника , то такі трикутники рівні.

                                     ( законспектуй у зошит )          

Завдання 1 : Виконай інтерактивну вправу , закріпивши свої знання:



Завдання 2: Перевір свої знання , виконай вправу за посиланням.

Завдання 3: Прочитай п.8, п.11. Вивчи ознаки . Розв'яжи № 167, № 169, №253.
Пройти онлайн тест за посиланням
   
                         Контрольна робота 

Варіант 1     «Трикутники. Ознаки рівності трикутників»   

1.    (1б.) За якими елементами неможливо встановити рівність трикутників?

А

Б

В

Г

за  двома сторонами і кутом між ними

за трьома кутами

за стороною і прилеглими до неї кутами

за трьома сторонами

2.    (1б.)  Як називається відрізок, який сполучає вершину трикутника із серединою протилежної сторони?

А

Б

В

Г

бісектриса

висота

медіана

основа

3.    (1б.) Периметр рівнобедреного трикутника дорівнює 26 см, а його основа — 6 см. Знайдіть бічну сторону.

А

Б

В

Г

20 см

12 см

10 см

8 см


4.    (1б.) У трикутнику АВС     кут А = кутуС , встановіть вид трикутника.

А

Б

В

Г

рівнобедрений

рівносторонній

прямокутний

різносторонній


5.    (1б.) Визначте за рисунком, яка з наведених рівностей неправильна.

А

Б

В

Г

ABO = 100o

OAB = 100°

CD= 10

∆АОВ = ∆СОD


        

6.   (2б.) На рисунку ВС = AD, CAD = АСВ. Доведіть, що ABC = CDA.

7. (2б.) У трикутниках ABC і A1B1C1    кут А = куту А1, кутС = кутуС1 , AC = A1C1 = 6 см, BC = 2 см, A1В1 = 7 см. Доведіть рівність трикутників ABC і A1B1C1 і знайдіть периметр трикутника ABC.

 

8.  (2б.) На рисунку ОМЕ=ОЕМ, РМО=РЕО.

Доведіть, що ∆МОР=∆ЕОР.                   


Тема: Описане та вписане кола трикутника

Завдання 1: Перегляньте відеоурок :







Завдання 2: Використовуючи даний рис. і  матеріал на ст. 156-158 зробіть конспект у зошиті
Завдання 3: Виконайте інтерактивну вправу , перевірте свої знання





Домашнє завдання: вивчити п.21, виконати № 540

Завдання 4: Виконай інтерактивну вправу за посиланням
Перевір , чи знаєш означення вписаного і описаного кола  трикутника.

Завдання 5: Перевірте свої знання виконавши інтерактивну вправу за посиланням

Завдання 6: Розвяжіть задачу:
В трикутник АВС з кутами А = 80⁰ , В=70⁰, С=30⁰ вписане коло з центром О. Знайдіть кути трикутника АВО.
Дом. завдання: вивчити п.21 , розв'язати № 541, №544.

Виконайте самостійну роботу ( у виг. тесту ) за посиланням
( вибрати режим -  реального часу)