Дист.матем. 5 клас

 Повторення теми : Звичайні дроби

Дріб   ⅖ , як називається верхня частина дробу , нижня частина?

(на комп'ютері риска дробу - позначається  / , запам'ятай)

  1. Прочитайте дроби: , ⅔  , ⅕ , , ⅚ , ¾ ,³/3 .

    Пригадай :

2. Переглянь наступну картинку на якій дробами позначили зафарбовані частини , познач  незафарбовану частину дробом


3. Переглянь відеоурок :


 Запам'ятай:

4. Випиши правильні , і неправильні дроби:


- Як називають такі числа  6 ( шість цілих п'ять восьмих) ?



5. Порівняй дроби


6. Виконай інтерактивну вправу

( вправу створила Тирса А.)

- Як перетворити мішане число у неправильний дріб?

Перевір себе


- Як перетворити неправильний дріб у мішане число ?

9. Перетвори у мішане число


10. 

11. Повторити параграф21, п.1, п.2, Вивчити параграф 22 , п.1-п.4. Розв'язати №749, №750,№751, №752,№753,№758,№759.
- Всі розв'язки до завдань записати в зошит. Перевірятиму, ставитиму оцінки.



Тема 2: Знаходження дробу від числа

Переглянь відеоурок:


Запам'ятай  правило:

Завдання 1. Виконай за підручником ст.152 вправи: № 773, № 775,  
№ 777.

Завдання2 .Виконай інтерактивну вправу


Завдання 3: Виконай за підручником задачи № 779, №781, №778, №780. Вивчи параграф 23 , п.1.ст.149.


Тема3: Знаходження числа за його дробом
Переглянь відеоурок :

Ще раз прочитай за рисунком правило і запиши в зошит:

Завдання 1.

Завдання 2. Прочитайте по підручнику ст.150 , п.2. розв'язати
№ 783, № 784, №785, № 786 .

Тема 4: Розв'язування задач

Ще раз розгляньте рис. на якому  зображені два типи задач, які розглядали на попередніх уроках, згадайте правила .
 

Завдання 1,2:
Розв'яжіть у зошит кожну задачу зображену на картинці.

Завдання 3: Розв'яжіть задачу. Який це тип ?


Завдання 4 : Розв'яжи задачу. Який це тип ?




Тема : Відсотки  ( карантин з 12.04)

Завдання 1: Переглянь відеоурок:


Завдання 2: Переглянувши картинку, зроби записи у зошит і запам'ятай це:

Завдання 3: Діти , що таке половина?
Правильно , ми щось ціле ділимо на дві рівні частини і беремо одну з них . А якщо  ціле ділимо на сто рівних частин і беремо одну з них , то цю частинку називають відсотком.  Навчимося записувати відсотки звичайним і десятковим дробом:

17% = 17/100=0,17 ;   5% = 5/100= 0,05  ;  129% =129/100=1,29.

Виконай у зошит таке завдання : запиши відсотки звичайним і десятковим дробом: а)  6% , б) 49% , в) 300% , г) 0,8%.

Завдання 4: Закріпи знання , виконавши інтерактивну вправу:




Домашнє завдання : вивчити п.32 ,  розвязати №1152, №1153

Сьогодні на уроці будемо записувати десяткові дроби у відсотках , для цього десятковий дріб множимо на 100.

0, 15 = 0,15 * 100% = 15%
0, 2 = 0,2 * 100% = 20%.

Завдання 5: Запиши у відсотках,  виконай вправу за підручником № 1154, № 1155.

Завдання 6: Виконай інтерактивну вправу , закріпи свої знання:



Домашнє завдання : повторити п.32 ,розв'язати №1156, №1157.

Сьогодні на уроці ми будемо з вами розв'язувати задачі на відсотки. Але спочатку навчимося знаходити 1% , якщо відомо, що 100% - це  якесь число.

Завдання 7:  Розв'яжи за підручником №1175, №1176 .
Домашнє завдання : розв'яжіть  №1178, №1177, повторити п.32

Переглянь відеоурок по темі : Знаходження відсотків від числа.
Запям'ятай:


Завдання8: Виконай у зошит завдання розміщене на  малюнку:

Завдання 9: Закріпи знання, виконавши інтерактивну вправу:



Завдання 10: За підручником виконай вправу №1179 ст.219

Домашнє завдання: вивчити п.33 , розв'язати № 1178, №1181.

Тема: Знаходження числа за його відсотками

Переглянь відеоурок по даній темі:



Запам'ятай правило: 
Задача: Розглянь, як записується короткий запис до задачі:
Розв'язування: 
1)  120 : 30 = 4 ст.   ( сторінок припадає на 1%)
                             2)  4 ۰ 100 = 400 ст.
                                           Відповідь : всього 400 сторінок.





Завдання 1: Знайди  число за його відсотками, розв'яжи № 1192 ст.220.

Завдання2: Розв'яжи задачу № 1206 ст 221

Домашнє завдання: вивчити п.33(2) , розв'язати № 1207, №1193.