Повторення теми : Звичайні дроби
Дріб ⅖ , як називається верхня частина дробу , нижня частина?
(на комп'ютері риска дробу - позначається / , запам'ятай)
1. Прочитайте дроби: ⅓ , ⅔ , ⅕ , ⅞ , ⅚ , ¾ ,³/3 .
Пригадай :
2. Переглянь наступну картинку на якій дробами позначили зафарбовані частини , познач незафарбовану частину дробом
3. Переглянь відеоурок :
5. Порівняй дроби
( вправу створила Тирса А.)
- Як перетворити мішане число у неправильний дріб?
- Як перетворити неправильний дріб у мішане число ?
9. Перетвори у мішане число
10.
11. Повторити параграф21, п.1, п.2, Вивчити параграф 22 , п.1-п.4. Розв'язати №749, №750,№751, №752,№753,№758,№759.
- Всі розв'язки до завдань записати в зошит. Перевірятиму, ставитиму оцінки.Тема 2: Знаходження дробу від числа
Переглянь відеоурок:
Завдання2 .Виконай інтерактивну вправу
Завдання 3: Виконай за підручником задачи № 779, №781, №778, №780. Вивчи параграф 23 , п.1.ст.149.
Тема3: Знаходження числа за його дробом
Переглянь відеоурок :
Ще раз прочитай за рисунком правило і запиши в зошит:
Завдання 1.
Тема 4: Розв'язування задач
Ще раз розгляньте рис. на якому зображені два типи задач, які розглядали на попередніх уроках, згадайте правила .
Завдання 3: Розв'яжіть задачу. Який це тип ?
Завдання 4 : Розв'яжи задачу. Який це тип ?
Тема : Відсотки ( карантин з 12.04)
Завдання 1: Переглянь відеоурок:
Завдання 2: Переглянувши картинку, зроби записи у зошит і запам'ятай це:
Завдання 3: Діти , що таке половина?
Правильно , ми щось ціле ділимо на дві рівні частини і беремо одну з них . А якщо ціле ділимо на сто рівних частин і беремо одну з них , то цю частинку називають відсотком. Навчимося записувати відсотки звичайним і десятковим дробом:
17% = 17/100=0,17 ; 5% = 5/100= 0,05 ; 129% =129/100=1,29.
Виконай у зошит таке завдання : запиши відсотки звичайним і десятковим дробом: а) 6% , б) 49% , в) 300% , г) 0,8%.
Завдання 4: Закріпи знання , виконавши інтерактивну вправу:
Домашнє завдання : вивчити п.32 , розвязати №1152, №1153
Сьогодні на уроці будемо записувати десяткові дроби у відсотках , для цього десятковий дріб множимо на 100.
0, 15 = 0,15 * 100% = 15%
0, 2 = 0,2 * 100% = 20%.
Завдання 5: Запиши у відсотках, виконай вправу за підручником № 1154, № 1155.
Завдання 6: Виконай інтерактивну вправу , закріпи свої знання:
Домашнє завдання : повторити п.32 ,розв'язати №1156, №1157.
Сьогодні на уроці ми будемо з вами розв'язувати задачі на відсотки. Але спочатку навчимося знаходити 1% , якщо відомо, що 100% - це якесь число.
Завдання 7: Розв'яжи за підручником №1175, №1176 .
Домашнє завдання : розв'яжіть №1178, №1177, повторити п.32
Переглянь відеоурок по темі : Знаходження відсотків від числа.
Завдання 10: За підручником виконай вправу №1179 ст.219
Домашнє завдання: вивчити п.33 , розв'язати № 1178, №1181.
Тема: Знаходження числа за його відсотками
Переглянь відеоурок по даній темі:
2) 4 ۰ 100 = 400 ст.
Відповідь : всього 400 сторінок.
Завдання 1: Знайди число за його відсотками, розв'яжи № 1192 ст.220.
Завдання2: Розв'яжи задачу № 1206 ст 221
Домашнє завдання: вивчити п.33(2) , розв'язати № 1207, №1193.