Інформатика
На урок
Тема: "Комп'ютерні публікації".
Завдання 1: За даними малюнка запишіть у зошит елементи вікна Publisher.
Завдання 2: Запишіть у зошит об'єкти , які можна вставляти у публікацію , перегляньте хмаринку слів і з'ясуйте, які елементи пропущені. Звернутися за посиланням.
Завдання 3: Дослідіть і визначте алгоритм створення бюлетення у Publisher . Створіть приклад бюлетеня і продемонструйте його в класі.
Завдання 4: Дослідіть і визначте алгоритм створення візитних карток. Створіть приклад візитної картки і продемонструйте її в класі.
Завдання 5: Дослідіть і визначте алгоритм створення календарів . Створіть приклад календаря і продемонструйте його.
Завдання 6: Дослідіть і визначте алгоритм створення вітальної листівки. Створіть приклад листівки .
Завдання 7:Дослідіть і визначте алгоритм створення оголошень. Створіть приклад оголошення і продемонструйте його у класі.
Перевір себе:
На урок
Тема: "Комп'ютерні публікації".
Завдання 1: За даними малюнка запишіть у зошит елементи вікна Publisher.
Завдання 2: Запишіть у зошит об'єкти , які можна вставляти у публікацію , перегляньте хмаринку слів і з'ясуйте, які елементи пропущені. Звернутися за посиланням.
Завдання 3: Дослідіть і визначте алгоритм створення бюлетення у Publisher . Створіть приклад бюлетеня і продемонструйте його в класі.
Завдання 4: Дослідіть і визначте алгоритм створення візитних карток. Створіть приклад візитної картки і продемонструйте її в класі.
Завдання 5: Дослідіть і визначте алгоритм створення календарів . Створіть приклад календаря і продемонструйте його.
Завдання 6: Дослідіть і визначте алгоритм створення вітальної листівки. Створіть приклад листівки .
Завдання 7:Дослідіть і визначте алгоритм створення оголошень. Створіть приклад оголошення і продемонструйте його у класі.
Перевір себе:
Практична робота : Створення інформаційного бюлетеня і буклету.
Постановка задачі
Засобами MS Publisher створити інформаційний бюлетень «Безпека дітей в Інтернеті» та буклет «Моя школа», які призначені для висвітлення проблеми безпеки користування мережею Інтернет серед дорослих та дітей та популяризації школи у якій навчається Денис Петренко. Розмістити на сторінках публікацій візуальну інформацію та інформаційний блок. Зберегти та надрукувати бюлетень та буклет.
Мета публікацій
Роботу над створенням публікацій необхідно почати з формулювання цілей, опису аудиторії і розробки їх структур. Серед можливих формулювань цілей можуть бути такі: «інформувати», «рекламувати», «спонукати до дії».
У нашому разі учень Нужний Петро за допомогою інформаційного бюлетеня «Безпечна веб-країна» планує представити громадськості інформацію про проект компанії Майкрософт Україна «On-ляндія. Безпечна веб-країна». Петро бажає привернути увагу товаришів до проблеми безпеки дітей в Інтернеті, розповісти батькам про ті ризики, на які можуть наразитися учні в Інтернеті, та як захистити себе від них. З цією метою він створює бюлетень в якому інформує про соціальну акцію «День безпечного Інтернету».
За допомогою буклету «Моя школа» Нужний Петро представляє інформацію про школу, в якій він навчається. В буклеті він рекламує свою школу та показує її конкуренто спроможність на ринку освітніх послуг.
Структура бюлетеня
Виходячи з мети, бюлетень може складатися з таких блоків:
1. Назва бюлетеня. Безпечна веб-країна.
2. Основна стаття. За безпечний Інтернет для дітей в Україні.
3. Додаткова стаття. День безпечного Інтернету.
4. Внутрішня стаття. Небезпечні програми.
5. Стаття на останній сторінці. Правила користування електронною поштою.
Структура буклету
Виходячи з мети, буклет може складатися з таких блоків:
1. Назва буклету. (Моя школа).
2. Структура закладу.
3. Мета та завдання.
4. Режим функціонування.
5. Профіль навчання.
6. Мова навчання.
7. Загальна кількість класів.
8. Кількісно-якісний склад педагогічних працівників.
9. Специфічні інноваційні риси закладу.
10. Нагороди закладу.
11. Результати участі учнів закладу в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН різних рівнів.
12. Участь у міжнародних програмах.
13. Система виховної роботи
14. Контактна інформація.
Завдання для самостійного виконання
Допрацюйте у середовищі застосування MS Publisher буклет «Моя школа» або створіть публікацію про товар чи сферу послуг, за власним уподобанням:
a. «Цікаві подорожі»,
b. «Комп’ютерна гра»,
c. «Комп’ютер»,
d. «Мобільний телефон»,
e. «Моя родина»
Завдання 8: Розгадай кросворд