Інф.11клас

                                                Інформатика
На урок
Тема:  "Комп'ютерні  публікації".

Завдання 1: За даними малюнка запишіть у зошит елементи вікна Publisher.
Завдання 2: Запишіть у зошит об'єкти , які можна вставляти у публікацію , перегляньте хмаринку слів і з'ясуйте, які елементи пропущені. Звернутися за посиланням.
Завдання 3: Дослідіть і визначте алгоритм створення бюлетення у Publisher . Створіть приклад бюлетеня і продемонструйте його в класі.
Завдання 4: Дослідіть і визначте алгоритм створення візитних карток. Створіть приклад візитної картки і продемонструйте її в класі.
Завдання 5: Дослідіть і визначте алгоритм створення календарів . Створіть приклад календаря і продемонструйте його. 
Завдання 6: Дослідіть і визначте алгоритм створення вітальної листівки. Створіть приклад листівки .
Завдання 7:Дослідіть і визначте алгоритм створення оголошень. Створіть приклад оголошення і продемонструйте його у класі.
Перевір себе:



Практична робота : Створення інформаційного бюлетеня і буклету.


Постановка задачі
Засобами MS Publisher створити інформаційний бюлетень «Безпека дітей в Інтернеті» та буклет «Моя школа», які призначені для висвітлення проблеми безпеки користування мережею Інтернет серед дорослих та дітей та популяризації школи у якій навчається Денис Петренко. Розмістити на сторінках публікацій візуальну інформацію та інформаційний блок. Зберегти та надрукувати бюлетень та буклет.
Мета публікацій
Роботу над створенням публікацій необхідно почати з формулювання цілей, опису аудиторії і розробки їх структур. Серед можливих формулювань цілей можуть бути такі: «інформувати», «рекламувати», «спонукати до дії».
У нашому разі учень Нужний Петро за допомогою інформаційного бюлетеня «Безпечна веб-країна» планує представити громадськості інформацію про проект компанії Майкрософт Україна  «On-ляндія. Безпечна веб-країна». Петро  бажає привернути увагу товаришів до проблеми безпеки дітей в Інтернеті, розповісти батькам про ті ризики, на які можуть наразитися учні в Інтернеті, та як захистити себе від них. З цією метою він створює бюлетень в якому інформує про соціальну акцію «День безпечного Інтернету».
За допомогою буклету «Моя школа» Нужний Петро  представляє інформацію про школу, в якій він навчається. В буклеті він рекламує свою школу та показує її конкуренто спроможність на ринку освітніх послуг.

Структура бюлетеня
Виходячи з мети, бюлетень може складатися з таких блоків:
1.      Назва бюлетеня. Безпечна веб-країна.
2.      Основна стаття. За безпечний Інтернет для дітей в Україні.
3.      Додаткова стаття. День безпечного Інтернету.
4.      Внутрішня стаття. Небезпечні програми.
5.      Стаття на останній сторінці. Правила користування електронною поштою.



Структура буклету
Виходячи з мети, буклет може складатися з таких блоків:
1.      Назва буклету. (Моя школа).
2.      Структура закладу.
3.      Мета та завдання.
4.      Режим функціонування.
5.      Профіль навчання.
6.      Мова навчання.
7.      Загальна кількість класів.
8.      Кількісно-якісний склад педагогічних працівників.
9.      Специфічні інноваційні риси закладу.
10.  Нагороди закладу.
11.  Результати участі учнів закладу в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН різних рівнів.
12.   Участь у міжнародних програмах.
13.  Система виховної роботи
 14.  Контактна інформація. 

Завдання для самостійного виконання
Допрацюйте у середовищі застосування MS Publisher  буклет «Моя школа» або створіть публікацію про товар чи сферу послуг, за власним уподобанням:
a.       «Цікаві подорожі»,
b.      «Комп’ютерна гра»,
c.       «Комп’ютер»,
d.      «Мобільний телефон»,
e.        «Моя родина»

Завдання 8:  Розгадай кросворд