Інформатика
На урок
Тема:" Електронне листування"
Завдання1: Розгляньте основні поняття теми " Електронна пошта". Законспектуй у зошит основне .
Завдання 2: Розглянь малюнок. Запиши у зошит найпоширеніші поштові сервіси.
Перевір себе
1)
Вправа створена Хомишевим В.
2)
Вправа створена Терлецькою С.
Завдання практичної роботи №1 " Електронне листування"
Завдання 1. Хобі
1. Запустіть текстовий процесор. Опишіть у текстовому
документі в 2-3 реченнях ваше хобі, яким ви займаєтеся після школи. Збережіть документ у вашій папці у
файлі з іменем Хобі.
2. Створіть лист, де у текст листа включіть привітання, назву вашої
улюбленої справи (хобі), а також ваш
підпис.
3. Додайтестворений документ Хобідо вашого листа.
4. Надішлітьна адресу
вчителя інформатикиелектронного листа вказавши тему Має хобі.
Завдання 2. Розсилка
1. Створітьв адресній
книзі групу Мій клас, додайте до неї контакти
вчителя інформатики та двох однокласників.
2. Надішлітьусім членам групи листа з темою Група, у тексті листа повідомте
прізвища тих, чиї адреси включено до групи Мій клас.
Завдання 3. Відповідь на листи
1. На поштовому сервері у вікні твоєї електронної
поштової скриньки створи папку Практична
робота.
2. Отримай пошту й перемісти всі отримані листи до
папки Практична
робота.
3. Відкрий папку Практична
роботата знайди в ній повідомлення з
темою Правила для
безпечного електронного листування.
4. За допомогою вказівки Переслати відправ повідомлення із запитанням сусіду, що працює на
комп’ютері ліворуч від тебе.
5. Виконай вказівку Відповістий дай відповідь на поставлене
запитання.
За необхідності скористайся пошуком в Інтернеті.
Копію листа відправ учителю.
6. Отримай пошту. Переглянь папку Вхідні.
7. Знайди повідомлення з темою Весняні Свята, та перемісти лист в папку Практична
робота. Збережи файли прикріплені до
листа у власній папці:
D:/7-А(Б)
клас/Власне прізвище/Урок 4.
8. Виконай вказівку Відповісти, встав до листа один із
завантажених файлів та дай відповідь на запитання, яке присутнє в листі.
Завдання 4. Видалення листів та папок
1. На поштовому сервері у вікні твоєї електронної
поштової скриньки виділи папку Вхідні та видали папку Практична
роботаз усіма листами, що вона
містить.
2. Очисти папку Видалені.
3. Вийди з власної поштової скриньки.
4. Закрий всі відкриті вікна.
5. Повідом вчителя про завершення роботи.
Заключне завдання : Відгадай кросворд.
Пройди тест 1 по темі "Електронна пошта"за посиланням
Пройти тест 2 по темі
"Вкладання файлів. Перенаправлення повідомлень. Правила електронного листування" за посиланням
Пройти тест 3 по темі
"Етикет та безпека електроного листування"за посиланням
Тема : " Табличний процесор"
Завдання 1 : У зошит запишіть основні елементи вікна табличного процесора Excel.
Завдання 2: Із хмарки слів випишіть у зошит об'єкти табличного процесора MS Excel. Знаходиться за посиланням.
Завдання 3: Перевір свої знання.
Переглянь малюнок , законспектуй в зошит основне.
Практична робота № 1 "Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора Excel".
1) Побудуйте таблицю за зразком , відформатуйте на свій розсуд.
2)Успішність. Відформатуй клітинки та діапазони клітинок таблиці за зразком.
1.Завантаж і перемісти книгу книгу Успішність.ods в папку Урок 11.
2. Відкрий книгу Успішність.ods з папки Урок 11
3. Відформатуй дані в таблиці так, як показано на малюнку. Під час виконання завдання використай вирівнювання тексту в клітинці таблиці та об'єднання клітинок, заливка кольором клітинки, встановлення обрамлення границь таблиці.
4. Після учня Щавель Віталій добав рядок, в який внеси дані про учня:
a). Петренко Петро, b) Оцінки: 7,11, 8, 6, тест – 8. Оцінки у клітинки з датами занеси
довільним чином. c) Заповни клітинку Тематична d) Встанови колір клітинок відповідно до оцінок (див. малюнок)
5. Видали рядок з даними Сидорчук Вадим
6. Видали стовпчик з даними Фізична культура
7. Збережи зміни в книзі.
8. Повідом вчителя про виконання завдання.
Завдання 4: Введіть формулу , яка залежить від двох аргументів х та у . Введіть у стовпець А дані х , В - дані у ,С - формулу .
а) х*х+2х+20,
б) (2+х)/4у,
в) 100+5х,
с) (7+у)/(5-х).
Перевір себе .
Завдання 4: Введіть формулу , яка залежить від двох аргументів х та у . Введіть у стовпець А дані х , В - дані у ,С - формулу .
а) х*х+2х+20,
б) (2+х)/4у,
в) 100+5х,
с) (7+у)/(5-х).
Перевір себе .
Практична робота №2 "Виконання обчислень за даними електроної таблиці . Використання вбудованих функцій".
Завдання 1. Успішність.
За даними таблиці Навчальні досягнення учнів обчисли значення середнього балу успішності кожного учня й середній бал успішності всіх учнів із кожного предмета.
Інстуркція до роботи
1. Відкрийте файл Успішність.xlsx та збережіть його . За даними таблиці Навчальні досягнення учнів обчисли значення середнього балу успішності кожного учня й середній бал успішності всіх учнів із кожного предмета.
Навчальні досягення учнів Прізвище Біологія Фізика Інформатика Укр. мова Історія Брндар В. 11 10 12 11 1 Гора А. 8 9 10 8 8 Король І. 8 10 9 10 11 Мороз К. 6 8 9 7 7 Стецюк П. 10 8 10 8 10
2. Додай в клітинках G2 й А8 нові заголовки та створи відповідні формули для підрахунку середнього балу успішності кожного учня й середнього балу успішності всіх учнів із кожного предмета. Застосовуй автозаповнення для копіювання формул при виконанні завдання.
3. У клітинці G9 та G10 за допомогою вбудованих функцій знайдіть учнів з найбільшим та найменшим середнім балами. Заголовки створіть самостійно. Улітинку з прізвищем учня з найбільшим середнім балом зафарбуйте червоним кольором, а з найменшим - блакитним.
4. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
3. У клітинці G9 та G10 за допомогою вбудованих функцій знайдіть учнів з найбільшим та найменшим середнім балами. Заголовки створіть самостійно. Улітинку з прізвищем учня з найбільшим середнім балом зафарбуйте червоним кольором, а з найменшим - блакитним.
4. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
Завдання 2. Міста.
За даними таблиці Населення найбільших міст за допомогою вбудованих функцій табличного процесора знайди найменше, найбільше та суму значень кількості жителів міст
1. Відкрийте файл Міста.xlsx та збережіть його.
Населення найбільших міст Місто Країна Населення, осіб Мехіко Мексика 14 987 051 Каїр Єнипет 13 000 000 Шанхай Китай 12 760 000 Бомбей Індія 12 571 720 Токіо Японія 11 718 720 Сеул Корея 10 920 000 Калькутта Індія 10 916 272 Пекін Китай 10 860 000 Сан-Паул Бразилія 9 480 427 Париж Франція 9 318 800 Москва Росія 8 700 000 Делі Індія 8 375 188 Джакарта Індонезія 7 888 819 Нью-Йорк США 7 322 564 Стамбул Туреччина 7 309 190 Карачі Пакестан 7 183 000 Лондон Великобританія 6 934 500
2. Додай в клітинці А22 заголовок Найбільше, у клітинці А23 – Найменше, у клітинці А24 – Загальна кількість. Створи формули в клітинках С22, С23 та С24: за допомогою вбудованих функцій визнач найбільшу та найменшу кількість населення в пропонованих у таблиці містах. Визнач, скільки людей проживає в усіх містах. У якому місті проживає найбільше людей? Зафарбуй клітинку з назвою даного міста червоним кольором.
3. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
Запиши в зошит всі види діаграм.3. Результат покажи вчителю, або надай йому доступ до файлу, збереженого на CoolgeДиску.
Завдання 5: Запиши в зошит назви складових діаграми.
Завдання 6: За даними таблиці побудуйте діаграму.
Завдання 7 : Розгадайте кросворд.
Заключне завдання : Пройди тест з теми " Табличний процесор " за посиланням.